23 MARXA POPULAR PER LA VALL DE PINEDA DE MAR

ES NECESSARI LA PRE-INSCRIPCIÓ (SENSE COST)

FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:

Marxa popular per la vall de Pineda 8 de Maig

REGLAMENT 23 MARXA PER LA VALL DE PINEDA

• El dia 8 de maig del 2016 a les 10h tindrà lloc la sortida de les dues marxes per la Vall de Pineda. La recollida de dorsals es farà de 9h a 9’30h a les insta.lacions Taller Horitzó.
  • Sortida i arribada a les instal·lacions del Taller Horitzó a Pineda de Mar. Mapa a sota.
  • La marxa consta de dos circuits, un de 9 kilòmetres i un altre de 16km. Els dos circuits transcorren per camins i corriols de terra, considerant la prova com una marxa de “trail”.
  • Avituallaments: La prova curta disposarà d’un, i la llarga de dos, Als avituallaments trobarem aigua i fruita. És de màxima importància no embrutir l’entorn natural, per aquesta raó tota la brutícia es deixarà a l’avituallament.
  • El preu de la prova serà de 8 euros als preinscrits i 10 € el dia de la proba, amb els quals es tindrà dret a participar a la cursa, avituallaments , bossa del corredor i botifarrada final.
  • Premis: Tindran premi els primers de cada categoría.
  • La prova serà cronometrada manualment, per aquesta raó no serà necessari la utilització de chip.
  • La cursa es podrà realitzar amb gos, sempre que vagi lligat i no sigui un destorb per la resta de competidors.
  • Aquesta és una marxa solidària, ja que els beneficis que es puguin treure aniran directes a l’Associació Marpi, encarregada de vetllar per les persones amb diversitat funcional cognitiva.
  • És molt important fer la pre-inscripció, per tal de poder garantir uns bons avituallaments i l’esmorzar. Per fer la pre-inscripció no cal abonar l’import.
  • És podrà fer el pagament directament el dia de la cursa o presencialment al taller Horitzó.
  • L’entrega de premis es realitzarà a les 12.30h, a les instal·lacions del taller Horitzó

UBICACIÓ:

This entry was posted in General and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.