Vés al contingut

3 de desembre – Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Avui a la Fundació Marpi hem alçat la veu amb força i emoció, recordant el que realment importa: les persones i les seves veus.

Hem escoltat paraules sinceres, vivències compartides i un missatge molt clar:
volem ser escoltats, respectats i formar part de tot allò que ens envolta.

L’acte d’avui ens ha tornat a mostrar la fortalesa, la sensibilitat i la veritat del nostre col·lectiu.
I ens ha recordat que la inclusió no és un lema: és fer les coses bé, és obrir espais i és mirar amb respecte.

Gràcies a totes les persones que heu format part d’aquest dia, usuaris, famílies i professionals, per posar-hi el cor i la mirada.

A Marpi continuem treballant perquè tothom tingui el seu lloc.
Cada dia, pas a pas 💚
 

Comparteix