La Fundació Privada Marpi participa a la Rua de Carnaval de Pineda de Mar amb “El Regne de les Setes de Marpi”
Aquest Carnaval vam sortir al carrer per viure, compartir i fer poble. La Fundació Privada Marpi hem participat a la Rua de Carnaval de Pineda de Mar amb la nostra comparsa: “El Regne de les Setes de Marpi”.
Més enllà de la disfressa, per a nosaltres el Carnaval és una oportunitat per reforçar la presència de les persones usuàries i de l’equip professional a la vida comunitària, generar vincles i gaudir d’un espai compartit, en igualtat i amb respecte.
Volem fer un agraïment molt especial als monitors i monitores que han liderat tota la part creativa i organitzativa: el disseny i la confecció de disfresses, i
també la preparació de la coreografia. La seva dedicació, constància i cura són imprescindibles; sense tota aquesta feina, res d’això seria possible.
També agraïm a l’organització i a totes les persones que fan possible aquesta festa, i a tothom qui ens va acompanyar i animar durant la ruta.
Seguim sumant moments que ens connecten, ens fan créixer i ens recorden que la inclusió també es construeix al carrer, en comunitat.
