15.04.2026
Vam ser a la platja de Calella!
Usuàries i usuaris del nostre Centre Ocupacional, monitors i la nostra Directora Gerent van participar en la jornada de naturalització de la platja, plantant vegetació autòctona per ajudar a recuperar l’ecosistema litoral. Una jornada de feina real, a l’aire lliure, al costat del mar i amb un equip que no va parar de somriure.
Gràcies a l’Ajuntament de Calella per comptar amb nosaltres.



