Vés al contingut

✨ Visites que emocionen i trajectòries que deixen empremta

A la Fundació Marpi hem fet una visita molt especial al Taller TEB Bellvitge, acompanyant el nostre usuari Mario, que fa 21 anys que forma part de la nostra fundació.

Una visita carregada de records i significat, ja que el Mario va ser un dels quatre primers usuaris del Taller TEB Bellvitge. Tornar-hi ha estat una manera de reconnectar amb la seva història, el seu camí i tot el que ha construït al llarg dels anys.

Aquestes trobades ens recorden la importància dels vincles, de les oportunitats i del recorregut compartit entre persones i entitats que treballen per una inclusió real.

Gràcies al Taller TEB Bellvitge per l’acollida i, sobretot, gràcies Mario per la teva trajectòria, el teu esforç i tot el que ens ensenyes cada dia 💚
 

Comparteix