Vés al contingut

Volta Ciclista a Catalunya

Des del Centre Ocupacional de Marpi, vam fer una escapada a Mataró per veure la sortida de l’etapa 4 de la Volta Ciclista a Catalunya.

Per segon any consecutiu, l’organització ha habilitat un espai perquè els nostres usuaris ho puguin viure de ben a prop. I això es nota… poder acostar-se als corredors, dir-los “va, que avui feu un etapón!”, fer-se una foto… i animar-los com toca.

Ahir, entre d’altres, vam tenir ben a prop noms com Nairo Quintana, Mikel Landa, Marc Soler, Carlos Verona o Sepp Kuss. De talla mundial… i amb una proximitat que fa molta il·lusió. 

Gràcies a l’organització per fer-ho possible i per tenir-nos en compte.

Aquests moments també son inclusió.

Volta Ciclista a Catalunya
Volta Ciclista a Catalunya
Volta Ciclista a Catalunya

Comparteix