Esplai Mediterrània

Mediterrània - logo ESPLAI MEDITERRÀNIA

La Fundació Marpi va crear l’Esplai Mediterrània l’any 1992 amb els següents objectius:

• Fomentar la cultura de l’esport i el lleure entre les persones discapacitades.
  • Potenciar l’autonomia personal i les habilitats socials.
  • Dinamitzar la integració social, mitjançant el lleure.
  • Normalitzar les relacions socials entre les persones discapacitades i la societat civil.

L’Esplai Mediterrània és un servei dedicat a oferir activitats d’esport i temps de lleure a persones amb discapacitat. L’Esplai té dues seccions: l’esportiva i la del lleure.

ESPORT

L’esplai Mediterrània té un equip de futbol i un altre de bàsquet.

Participem en dues federacions, amb l’ACELL, on tenim federat un equip de futbol i, amb la FEDIC, on tenim federat dos equips de bàsquet.

Basquet DSC_0330

• Piscina: és una activitat que aporta als usuaris la oportunitat de realitzar un esport molt saludable i beneficiós.

LLEURE

• Teatre: es fan exercicis i jocs d’expressió corporal i es preparen obres de teatre que després es presenten a diferents llocs de la ciutat i la comarca, com ara la Mostra de Teatre Amateur de Catalunya i a la Festa de Poblenou (Pineda de Mar).
  • Música: hi ha consolidat un grup de percussió que ja ha realitzat diverses actuacions.
  • Cine-forum: s’ofereix als usuaris l’oportunitat de realitzar una activitat en grup en la qual s’escull i es veu una pel·lícula que posteriorment es comenta mentre sopen tots junts.
  • Sortides i excursions: els caps de setmana es realitzen sortides i activitats a diversos llocs d’interès cultural.
  • Vacances d’estiu: en el mes de juliol s’ofereix als usuaris gaudir d’unes vacances d’una setmana en algun indret d’interès turístic. Les activitats que es realitzen durant aquests dies giren entorn un tema principal que escullen els monitors a l’hora d’organitzar les colònies.

Comments are closed.