XXXIV Campionat de Catalunya Natació

El passat diumenge 26 de gener, l’Esplai Mediterrània de la Fundació Marpi va participar al XXXIV Campionat de Catalunya de Natació Special Olympics-Federació ACELL, a la piscina de Can Llong, del CN Sabadell.

Dels 400 participants a la competició, 6 eren usuaris de la nostra fundació, els quals van competir en diferents disciplines de crol, relleus, esquena, papallona o braça, i en diferents distàncies (25 m, 50 m, 100 m i relleus de 4 x 25 m), i també es van disputar proves adaptades.

La resta d’esportistes amb discapacitat intel·lectual provenien de clubs de diferents parts de Catalunya com Mollerussa, Amposta, Vilanova i la Geltrú, Reus, Vic, Mataró, Lleida, Tarragona, El Vendrell, o Terrassa, entre d’altres, i, a més, també va competir una delegació de Special Olympics Andorra.

Estem molt il·lusionats per tots ells, per tota la dedicació i tot l’esforç, especialment per:

• Lluís Torrents (medalla d’or en 25m. lliures -masculí-),
  • Esther Llobregat (medalla d’or en 25m. lliures -femení-),
  • Rayen Cáceres (medalla de plata en 50m. crol -femení-),
  • Ruben González (medalla de plata en 25m. amb flotació -masculí-) i
  • David Pons (medalla de bronze en 25m. lliures -masculí-)
  • Soraya Torelló (medalla de reconeixement per l’esforç i dedicació)

A tots ells, i a tots els participants, ENHORABONA CAMPIONS!

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

Comments are closed.